13 Ocak 2015

ARPACIK SOĞANLI YAHNİ

ımmm çok lezzetli bir yemek önerisi benden size.






300 gr kuzu eti
15 tane arpacık soğan
1 su bardağı haşlanmış nohut
1 yemek kaşığı salça
karabiber, kimyon

Eti kuşbaşı doğruyoruz ve tencereye alıyoruz önce harlı ateşte pişiriyoruz etin rengi dönünce altını iyice kısıyoruz ve suyunu salıp çekinceye kadar pişiriyoruz. Sıvı yağ ekliyoruz ( zeytinyağı kullandım ben) ve kavurmaya başlıyoruz soyduğumuz arpacık soğanları ekliyoruz ve dikkalice karıştırarak pişmeye bırakıyoruz salçayı, baharatları ve nohutu ekliyoruz ve yemeğe görünecek kadar sıcak su ekliyoruz. Tencerenin kapağını kapatıyoruz. Sulu sevmezseniz suyu daha az ekleyebilirsiniz. 10- 15 dk daha pişirdikten sonra yemeğimiz pişmiş demektir.
Afiyet olsun.

3 yorum:

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)