2 Nisan 2014

OTLU KREP

çocuklarına yeşillik yediremeyenler bu tarifle başarılı olabilirler belki. hoş benim kızım yine yemiyor ama denemekten zarar gelmez. onun için yapıyorum ve ona yediremeyince hepsini ben yiyorum. beğeneceğinize inandığım bir tarif daha... yarın sabah kahvaltıya yapmaya ne dersiniz.?



2 su bardağı süt
2 su bardağı un
Tuz
Ispanak, taze soğan ve maydanoz

Yeşillikleri ince ince doğruyoruz. Ispanakları tuzlayıp elimizle suyunu sıkıyoruz. Süt ve unu karıştırıp iyice çırpıyoruz. Yeşilleri karıştırıyoruz.
İlk önce tavayı 1 damla yağ ile yağlıyoruz. 1 kepçe karışımdan tavaya ekleyerek tavaya yayılması için sallıyoruz. Altüst ederek pişiriyoruz. Hamurun devamı için aynı işlemi uyguluyoruz tavayı yağlamaya gerek yok.



Not: Malzememiz 2 kişilik olduğu için yeşillik malzemesi de az olmalı, onun için tam ölçü veremiyorum göz kararı olacak
ben yumurta kullanmadım ama dilerseniz ekleyebilirsiniz

2 yorum:

  1. Mine hocam kac tane cikiyor

    YanıtlaSil
  2. bu boyutlarda 10 tane falan çıkar sanırım, çok hatırlamıyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten önemli....♥

Cevapları takip etmek için, yorumunuzu yaptıktan sonra lütfen beni bilgilendir kutucuğunu da işaretlemeyi unutmayın :)
sevgilerimi sunuyorum, takipte kalın :)